torsdag 15. mars 2012

Maskulint...


Da var det igjen klart for en ny utfordring inne hos

Denne gangen er tema:
Maskulint!

Så her er det bare å finne frem den mandige siden og kreere etter beste evne.

Synes manne/guttekort er litt vanskelig, men valgte å prøve
meg på et metallkort. Hadde laget et panel bare for en test, men ble jo fornøyd
med den og da eg fikk spørsmål om å lage et kort til en mann som skulle bytte jobb...
ja, da var det jo enkelt å starte opp da.

Her ser dere mitt inspirasjonsbidrag:


Som dere ser, går det fint an å bruke blomster på et mannekort også.
Har brukt de sammen med masse bling.
Diesen eg har brukt under tapen, er Tim Holtz sin Weathered Clock.


Egentlig et ganske enkelt kort, men synes det ble flott eg...
om det er lov å skryte litt selv ;)

Så ta turen innom Nordsalten Hobbyklubb om du har lyst å kreere noe "mandig".
Der finner du også mer inspirasjon hos de andre DT-jentene :)

Ønsker å være med på noen utfordringer med kortet mitt:
- DYSU Challenge: Use your favorite color (mine is blue)
- The Paper Shelter: For the boys
- Anything Goes Challenge: Boyz to men


Nå er det bare å sette igang pakking til scrappetreff på lørdag....du og du som eg gleder meg!!
Det er så lenge siden eg har vært sosial på den fronten, så endelig!! :)

Ha en flott uke og helg :)
 

6 kommentarer:

WencheP sa...

Tøft og stilig kort. Flott med metalltape!

-Wenche

Anna Irene sa...

De var ett kjempe stilig kort :)))...og ja eg og gleder meg til treffet og treffe deg igjen.

Tuppenshobbyblogg sa...

Javisst har du lov å skryte litt for kortet ble kanonstilig.
Likte det veldig godt.

Klem Kjersti

emma mitchell sa...

Gorgeous card.Thanks for sharing it with us at anything goes challenge
Emma xx

Tracey sa...

Wonderful card - I love it!
Hugs
Tracey
x

Christine L sa...

Fab male themed card.... love that texture!

Thanks for joining in the challenge at Anything Goes - hope to see you again soon..

Hugs
Christine x