mandag 5. mars 2012

Inspirasjon fra bilde...

Scrap`a`long har en inspirasjons utfrordring ute.
Denne gangen skal du la deg inspirere av dette bildet:


 En nabo av meg lurte på om eg ville lage noen babykort til henne, siden
hun hadde noen venninner som fikk baby nå i slutten på februar.
Valget ble ikke så vanskelig med tanke på farge, siden den rosafargen i bildet
var veldig baby, syntes eg da :)

Her er iallefall resultatet mitt:


Har igjen laget et staffelikort.
Motivet er fra Lili of the Valley, og er bare nusselig :)
(Du kan faktisk vinne et stempel derfra om du er med på utfordringen vår ;) )


Motivet har eg malt med Distress Ink refiller.
Den lille teksten " Velkommen til verden, lille venn" er fra Ladybug.
Synes den er så fin på babykortene.

Da håper eg du ble litt inspirert til å svippe innom Scrap`a`long
for å delta på utfordringen der :)


Ha en fin uke alle sammen :)

3 kommentarer:

Anne sa...

Kjempenydelig babykort, elsker oppbyggingen og det flotte motivet. :)

Åse-May sa...

Knallherligt kort....rett og slett nydeligt.....klemz

F.T sa...

So adorable idea, I like the image and the color of this card.

Plastic Card Printing
Plastic Card