søndag 2. desember 2018

❣100.000❣


Håper dåke har en fin førjulstid, for det har eg selv om eg i år er på jobb halve desember.

MEN...
Woop woop, folkens!!
Eg nærmer meg 100.000 sidevisninger her på bloggen min. 


Ikke det at det er så voldsom stor prestasjon med tanke på hvor lenge eg har hatt bloggen, men det er jo uansett et kjekt tall å runde 😉 Og ikke minst så starter eg 2019 med nyrundet tall 😁


I denne forbindelsen ønsker eg å gi tilbake noe til dåke som kommer innom og kikker på det eg legger ut, så eg har samlet sammen en scrapperelatert gave som eg vil gi en av dåke.
Det er jo i tillegg julemåneden, så eg trekker en heldig vinner av gaven på selveste julaften, 24.desember! 


Slik kan du være med i trekningen:
Legg igjen en kommentar innen lillejulaften kl 23.59, så trekker eg en vinner med random.org. 

DA håper eg akkurat du har lyst å være med på feiringen min 😊
og har du lyst på en scrapperelatert utfordring, kan du ta turen inn til 
Nordsalten Hobbyklubb bloggen, der er det jul hos jentene 👍

Ha en fantastisk fin førjulstid 🎅

3 kommentarer:

ingunnsinekort sa...

Så stas med så STORT rundt tall:) Håper du får tid til litt adventskos innimellom jobben. God adventstid!

Anita Lise sa...

Så spennende! Gratulerer med 100.000 besøkende:) Fantastisk mye fint i bloggen din:) Fortsatt fin førjulstid til deg. Klem

ingunnsinekort sa...

Godt Nyttår Gro! Håper du har hatt en trivelig jul og fått ladet opp til det nye skrappeåret:)