mandag 5. november 2018

Maskulin bingo...


Vi er komt til november, og det er jo som kjent mannens "rosa"-måned. 
Den har jo fått egen blå sløyfe aksjon, noe som gjør at man skal sette litt ekstra fokus på mannen denne måneden.

Vi i Nordsalten Hobbyklubb vil jo gjerne vie litt oppmerksomhet til mannen denne måneden,
og har derfor valgt et mandig tema.

Vi skal spille:


Her har du brettet som du kan spille på:
Her velger du jo hvilken rekke du vil bruke, enten horisontalt, vertikalt eller diagonalt, og så må du bruke disse tingene på prosjektet ditt.

Eg valgte den vertikale rekka i midten, som har tekst, metall og perler som ting eg må ha med. 
Da må eg jo bruke disse tingene på mitt prosjekt, men det passa jo godt med at eg skulle lage et konfirmasjonskort til en guttekonfirmant nå i høst :) 
Sånn blei resultatet:


Om du vil stikke innom Nordsalten Hobbyklubb-bloggen for å se hva de andre DT-jentene har laget og hvilke rekker de har brukt, gjør det.
Legger du inn bidraget ditt, blir du med i konkurransen om en flott premie fra Kort&Godt.

Bli med, da vel!!
Happy scrapping!!



Ingen kommentarer: