tirsdag 22. august 2017

Bling...girls best friend ;)

Neimen, kjære vene...her har det skjedd noe med utlegget av innlegget ;)

Kort`O`Mania har lagt ut ny utfordring for et par dager siden, men 
innlegget mitt har ikke komt ut...men her er det ;)

Da var vi midt i august, folkens!!
Skolestart rett rundt hjørnet, og kanskje litt behov for å stresse ned litt innimellom
i kvardagen?

Da er det iallefall en flott mulighet for det sammen med oss i Kort`O`Mania og utfordringen

Bling, girls best friend!

En artig utfordring, iallefall for meg som bruker bling og perler på det meste eg lager :)

Eg har laget et dåpskort, som naboen bestilte til tantebarnet sitt.


Masser av småblomster som har fått en bling i midten, samt noen store perler i tillegg.
Papirene som er brukt, er fra Maja Design, en av mine favoritt mønsterpapirer!!


At det ble et staffelikort er vel ingen overraskelse ;) 
Det hører med på et gavebord ;)

Da håper eg at du tar turen inn til Kort`O`Mania og kikker på det de andre jentene har laget. Og
hiv deg med på Bling-utfordringen


Eg har lyst å være med i utfordring, eg også, og blir med her:

4 kommentarer:

Anita Sæterdal sa...

Et nydelig kort, digger fargene, og ikke minst blomstrene og måten de er arrangert på. Takk for at du deltar hos Papirlosjen. Klem DT-Anita

Synnøve Aakvik sa...

Nyyydelig kort! Likte spesielt godt hvordan blomstrene er, og fargekombinasjonen med rosa og kraft. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring #alt er lov.
Klem fra DT-Synnøve

Design og Hobby sa...

Tusen takk for ett flott bidrag til Papirplanetens August utfordring :-)

DT-Gry

Annelen sa...

Herlig kort, med flotte detaljer og farger. Takk for at du deltar i utfordringa til Papirlosjen, Alt er lov.
DT-Annelen