onsdag 2. august 2017

Blått...

DA var vi faktisk bikket august, dere...
tiden flyr rett og slett!!

Inne hos Nordsalten Hobbyklubb har vi lagt ut en ny utfordring,
denne gangen er det å lage noe

Blått

Om du stikker inn i Nordsalten Hobbyklubb bloggen, får du se de flotte
inspirasjonsbidragene noen av de andre DT-jentene har laga.

Mitt bidrag denne gangen er et bursdagskort som en av nabodamene
bestilte til sin flotte 50-årige mor.


Eg elsker jo blått, så det passa flott at eg kunne velge farge selv på kortet eg skulle
lage, og samtidig hadde eg jo denne utfordringen i sikte også ;)


Det ble et staffeli kort, som gjøre seg godt på et gavebord ;)


Masse blomster, bling og sølv på kortet! 
Og eg har stanset ut tall for å sette på.

Eg blir med på noen utfordringer:

Og vil du være med på en utfordring, er det bare å hive seg med hos 

Da får dåke ha en flott, kreativ uke videre :)

4 kommentarer:

Tindaloo sa...

Vakkert bursdagskort og lekre detaljer! :)
Tusen takk for at du deltok på PapirPlaneten sin utfordring.
DT Hilde aka. Tindaloo

Jorunn`s scrapperier sa...

Nydelig med sølv ark på den flotte runde kanten, teksten og tallet

Tusen takk for at du er med oss å feirer utfordring nr 50 hos Hobbygarasjen.no
Klem DT jorunn Elin

Ovedia Therese sa...

Et nydeig kort i flotte farger. Takk for at du deltar hos Papirlosjen. DT - Ovedia Therese

Gunn sa...

Nydelig kort, sølv innslagene gjorde seg. Elsker blått selv. Takk for at du deltar hos Papirplaneten sin utfordring denne mnd. Klem DT-Gunn