lørdag 15. oktober 2016

Maskulint...


Det er midtveisinspirasjon for oktoberutfordringen inne hos 
Hjerteboden, som denne måneden heter

Maskulint


Eg har laga et brettekort eg fant inspirasjon til i Ett Trykk.


Har brukt stjernepunch på borden øverst, washi-tape og sugerør, og litt
maskuline papirer.

Håper eg har klart å inspirere deg til bli med på utfordringen vår inne hos Hjerteboden.
Og skulle du mangle noe, er det bare å stikke innom Hjertebodens nettbutikk.

Eg har lyst å være med på noen utfordringer eg også ;)
Disse er: 
Hobbygarasjen sin Maskulint/Til mannen
Papirplaneten sin Maskulint

5 kommentarer:

Irene sa...

Stilig kort med flotte detaljer! Jeg har jo alle ingrediensene i hus - men husker jeg å bruke av de? ...nei....

Karen Elise sa...

Så tøft guttekort! Jeg liker veldig godt hvordan du har pyntet med washitape og sugerør.
:)

Jorunn`s scrapperier sa...

Herlig bilde og flott med den stjerne kanten øverst
Takk for ditt bidrag hos hobbygarasjen.no
DT Jorunn Elin

pia iris sa...

Wow. Dette var tøft 😃
Takk for ditt bidrag til Hobbygarasjen 😃 Pia

Anita Sæterdal sa...

ET skikkelig tøft kort, digger det. Takk for at du deltar hos Papirplaneten. Klem DT- Anita