lørdag 20. oktober 2012

Kjære konfirmant...

 
 
Eg fikk en bestilling på et konfirmasjonskort til en gutt,
og tenkte at da skal eg bruke skissen som
Sketch Saturday har ute denne lørdagen.
 
Som sagt, så gjort, og resultatet ble et kort i blått, beige og sølv:
 
 
Gutten som får dette konfirmasjonskortet er glad i fotball,
så da mått eg finne et bilde som passet.
 
Skissen som du finner inne hos Sketch Saturday, ser slik ut:
 
 
At eg har valgt å lage et staffelikort, er vel egentlig ingen stor bombe... :D

 
 
Da ønsker eg dere alle en superduper helg og samtidig takker eg masse for kommentarer.
Er gjerne ikke like flink å stikke innom deg igjen, men du skal vite at eg
følger med likevel ;)
 
Har hatt en litt laber periode med den kreative motivasjonen,
men hååååper den kommer tilbake ganske snart...
 
Ha en flotters helg!!
:)


4 kommentarer:

soltroll sa...

Tøft konfirmasjons kort Gro :-)Sender over ett lass med kreative tanker ;-)

Tuppenshobbyblogg sa...

Dette var et skikkelig stilig konfirmasjonskort.

Klem,Kjersti

Anne sa...

Så flott og rent kort. Liker godt sølvdetaljene. :)

Klem, Anne.

Grenouille Greetings sa...

Perfect for a football fan! And a lovely creative take on this week's sketch! Hugs, Lesley