lørdag 2. juni 2012

Fotoinspirasjon...og litt nyheter!!

                                                                        Inne hos Nordsalten Hobbyklubb er det nå klart for en ny utfordring, nemlig Fotoinspirasjon.  Bildet dere skal bli inspirert av er det bildet dere ser til venstre her... Er det ikke et flott bilde å bli inspirert av??         
Mitt inspirasjonsbidrag denne gangen er et konfirmasjonskort som en god venninne
bestilte til sin niese som ble konfirmert nå i midten av mai.


Nok en gang er det et staffelikort, men eg synes de er så flotte når de skal gies som del av en gave...
de pynter liksom opp et gavebord :)
Motivet er farget med Promarker tusjene mine...så de kommer frem i lyset med jevne mellomrom :)

Da håper eg at eg har klart å inspirere dere til å stikke innom NsHk-bloggen for
å være med på utfordringen. Der inne finner dere også mer inspirasjon fr
de andre superflinke jentene i teamet :)


Og eg gleder meg til midten av juni, for da kommer mine første bidrag til
Jepp, eg er blitt designer for dem, eg er superstolt!!!
Så nå vil det bli litt mer liv i bloggen min ;)
for de har skisseutfording hver uke...

Ha en strålende helg!!
Nå er det tilbake til litt jobbing...snart friperiode :)


5 kommentarer:

Åse-May sa...

Kjempeflott Gro...og grattis som DT for Sketch Saturday.

Tuppenshobbyblogg sa...

Dette var et nydelig kort.
ALT var så flott...
Og gratulerer med DT jobben,kjempegøy!! Kos deg masse ;)

Klem Kjersti

Susie Little sa...

We are delighted to have you on the team, I'm really looking forward to your fabulous makes! :) xx

Donna Mosley sa...

Hi teamie, looking forward to getting to know you and seeing all your lovely creations. This one is stunning!

Donna x

Irene sa...

Et nydelig kort!

Har kost meg i bloggen din et øyeblikk nå med masse lekre kort.