onsdag 8. februar 2012

Spesiell for meg...


Eg meldte meg på Anonyme Scrappere sin Timeglass utfordring.


Her kommer det flere utfordringer med korte frister og
i går kom den første oppgaven.

Den lød som følger:
Fargeoppgave, hvor Rødt eller Rosa skulle være hovedfargen.

Ikke det helt store problemet denne måneden kanskje,
når det er Valentinsdag, morsdag og generelt kjærlighet i luften.
Dette er også tema for Timeglass utfordringene...

Mitt bidrag ser slik ut:


Laget som et staffeli kort også denne gangen...
Teksten er fra Kort&Godt og sier:
Du er spesiell for meg!


Motivet er fra Saturated Canary og malt med Distress...
Krista Smith har masse flotte motiver i Etsy-butikken sin...


Så nå er det bare å krysse fingre og det blir spennende å se hva neste oppgave blir.

Ha en flott kveld videre :)



5 kommentarer:

Åse-May sa...

Nydeligt alt sammen......klemz

Tuppenshobbyblogg sa...

Å guriland så lekkert.
Flotte farger og pynting,og for ikke å snakke om motivet...bare helt nydelig.De er bare så fine disse motivene fra Saturated canary,digger de.

Klem Kjersti

Sandra sa...

Dette kortet var råflott!

Smil fra Sandra;)

WencheP sa...

Å - så utrolig lekkert. Så herlige farger og lekker pynt og du er bare helt RÅ på fargelegging!

-Wenche

Anja´s kortkreasjoner sa...

Tusen takk for at du deltar i NR 1 av Anonyme Timeglass: Nydelig kort du har laget! Lykke til, vi gleder oss til å se hva du lager til de 3 neste utfordringene også :)
Klem fra Anja