søndag 18. september 2011

Skisse...

Det var en skisse hos Nordsalten Hobbyklubb, og eg elsker jo skisser...

Mitt inspirasjonsbidrag kom litt sent denne gangen, men her er det iallefall:


Naboen ble 30 år i går og da måtte man jo ha med et kort til jubilanten :)
Det falt i smak også, og da er det ekstra kjekt...

For å se det de andre DT-jentene har laget, og det er masse flott altså,
ta turen innom Nordsalten Hobbyklubb

Så får eg håpe at problemer med nett og pc har gitt seg for godt,
det er iallefall blitt bra igjen nå...
Man mister så mye av det man skal gjøre når ting ikke fungerer...
så får eg heller bare ha litt tålmod med tregheten som sitter igjen ennå :P


Eg legger dette kortet inn som bidrag på denne utfordringen:
Vintage Udfordring: Anything goes


6 kommentarer:

Bodil sa...

Nydelig kort, så fint motiv og lekkert pyntet.
klem :)

Hege sa...

Nydelig kort!!

Takk for at du deltar hos VintageUdfordring!

Ha en flott uke!
:-)

WencheP sa...

Så herlig! Nydelige farger og kjempesøtt motiv.

-Wenche

Anne sa...

Veeeldig flott kort, nydelig motiv og farger, og kjempelekkert pyntet. :)

Henrikke sa...

Hei!!

Lekkert kort i nydlige farger!

Takk for din deltagelse i Vintage Udfordringen!
Klem fra Henrikke

Dorthe/Dob sa...

Yndig vintageinspireret kort.
Lækre sarte farver og smukt pyntet.

Tak for din deltagelse ved Vintage Udfordringen