mandag 4. juli 2011

Dåpsvugge...


Fikk en bestilling på et dåpskort,
og da hadde eg lyst å lage denne vuggen som eg synes er sååå fin...

Og slik ble det...og her er resultatet:

Motivet er Sleeping Baby Tilda fra Magnolia...
etter ønske fra personen som skulle ha kortet.

Denne vuggen vil eg legge inn som bidrag hos
som fyller 1 år og vil se noe til den store dagen...
og en dåpsdag er jo en stor dag det...
Og nå skal eg inn å hoppe på blogghoppen de har...


Takk for at du stakk innom og nyt sommerdagene!!

10 kommentarer:

WencheP sa...

WOW - så fantastisk nydelig!

-Wenche

Bea sa...

Hei

Så morsomt at du har brukt malen min :o) Og den ble kjempefin, og tilda passet utrolig bra til å ligge oppi

God sommer

Klem fra Beate

Unknown sa...

Den ble kjempefin Gro :D Klem

Pia sa...

wow sikke nydeligt bidrag til AS så flot dekoret supert og hvor sødt
knus Pia

Anna Irene sa...

Nydelig... og jammen fikk eg en ide.Blir jo bestemor snart. Klem .:)

marit sa...

Åååå, så søt! Kjempe ide.
Koselig at du er med å feire oss i AS.
Marit

Merete/Scrappeguri sa...

Ååå den var nydelig!
Så fint dekorert og søtt motiv!
Takker for ditt bidrag til AS.
Merete

Hege sa...

Nydelig!!! Herlig motiv du har brukt også!

Takk for at du feirer med oss i AS!

annes paperfun sa...

Wow! Så utrolig vakkert!
Og så flott ide!
Nydelig gjennomført.
Takk for at du feirer med oss i AS.
God sommer!
KLem Anne

Maya sa...

Nyydelig vugge ♥
Lekkert pyntet, vakre papirer og så flott gave!
Ha en strålende onsdag,
klem fra Maya