søndag 29. mai 2011

Vis din stil...


Her kommer et kort som ble til på hyttescrappeturen eg var på...


Et kort helt i min stil fikk eg beskjed på...

og da passer det jo så bra at Sukkersøtt har en utfordring som heter:


Vis oss din stil!!


Staffelikort ble det denne gangen...

Motivet er malt med Distress ink refiller.


Med blonder, perler og roser, både på fremsiden og inni...




Teksten er fra Kort og Godt

og de deilige papirene er fra <3 Pion <3 og Panduro


Skrivefeltet er skjult som klaffer...
og syns selv det ble fint, eg...

Det er også plass til et gavekort i en liten "lomme" på bakveggen der...


Sukkersøtt har også DT-call som eg tenkte å forsøke meg på...

håper de liker min stil :)

Velkommen inn iallefall!!


Takk for at du titter innom,

er kjempekjekt med alle de flotte kommentarene eg får :)


Ha en fortsatt fin kveld!!

12 kommentarer:

Pauline sa...

Så kjempelekkert kort!!
Lykke til i DT-jakten! :-)

Anonym sa...

Nydelig kort, med et herlig motiv :)
Klem Lill

Nancy sa...

Nydelig easelkort i lekre farger:O) Mange fine detaljer, stilig motiv, og du fargelegger helt perfekt!
Takk for at du deltar hos Sukkersött, lykke til!
Klem, Nancy;O)

Tuppenshobbyblogg sa...

Nydelig staffelikort!!
Likte alt eg....motivet,papirene,pyntingen og skrivefeltet med klaffer.
Forresten så har du grådig masse fint i bloggen din,så her må eg følge med ;0)
Ha en flott ny uke!!

Nina sa...

Nydeig staffelikort. her har du virkelig fått brukt all plass på kortet på en god måte. Artig vri med å dekke til pengelomme og skrivefelkt :)

WencheP sa...

Nydelig! Så herlig motiv og lekker fargelegging!

-Wenche

Stine sa...

Så herlig kort du har laget, virkelig herlig! Flott pyntet!
Klem Stine

Ida sa...

Utrolig lekkert og delikat bryllupskort!:)
Rolige fine farger, og søtt motiv.
Ida

Merethe sa...

Så nydelig kort, rikitg lekkert. Herlig motiv.

Klem fra Merethe

Karen Elise sa...

Har vært og "bladd" litt i bloggen din, og er helt imponert over alt det flotte du lager! Du har en nydelig stil! Lykke til med DT-søknaden :)

Astrid sa...

Et aldeles nydelig kort, med mange flotte detaljer, lekkert oppsett, nydelig pyntet og sååå flott fargelegging av motivet:-))
Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.
Lykke til!!

Klem Astrid:-)

Marianne-db sa...

*sukk* Dette var nydelig! Utrulig nydelig dekorert i sarte farger. Herlig!
Takk for at du deltar hos Sukkersøtt og lykke til!!
Klem, Marianne