fredag 30. april 2010

Kammerpikenes skisse...

Scrappekammerets utfordring#6 var denne gang Kammerpikenes skisse. Den skissen var flott å jobbe med, og eg har prøvd på et litt vintage-aktig kort...
Kantene er raspet og svertet, motivet er stanset ut med en Spellbinder og har pyntet med blomster og fjær...

Her er iallefall resultatet og mitt bidrag til utfordringen:

Har brukt:
Mønsterpapir fra My Minds Eye
Motivet er hentet fra internett
Blomstene er fra Wil Orchid Craft
Har også brukt en fjær, litt bånd og litt bling...
Da skal jeg pakke ned scrappe-tingene mine, for eg skal på scrappe-/stempeltreff i morgen. Da skal eg bare stooorkose meg med masse andre flinke damer hele dagen. Gleder meg masse!!
Ha en strålende helg dere også!!

3 kommentarer:

Yvonne sa...

Nydelig kort! Stilig mønsterark du har brukt.
Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret, og ha en suuper scrappehelg!
Klem, Yvonne

Guro sa...

Dette var flott! Bildet var ordentligsøttog arkene passet perfekt :-)
Lekkert pyntet også.
Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret.
Klem Guro

Anette sa...

Nydelig kort du har laget!! Herlig motiv og lekre blomster!!
Takk for at du bidrar hos Scrappekammeret!
Klem, Anette