tirsdag 30. mars 2010

Ny utfordring hos Nordsalten Hobbyklubb...

Da er det atter en gang på tide med ny utfordring hos Nordsalten Hobbyklubb.

Nummer 3 i rekken og denne gangen er det en skisse-utfordring vi ønsker at dere prøver dere på...skissen finner du nedenfor her, og inne i bloggen til NsHk...







Skissen kan snues og vendes på, men må være gjenkjennelig...


Du kan også lage det du måtte ønske, så lenge det er innenfor utfordringens krav...


Vi jentene i DT har også denne gangen laget litt inspirasjon til dere, og her er mitt bidrag til det, et ganske enkelt kort...


Har brukt:

Motiv fra internett (Precious Moments)

Husker ikke hvor papirene og teksten kom fra...

Knapper i mange størrelser... =)



Så da gjenstår det bare for deg å stikke inn til Nordsalten Hobbyklubb
og slenge inn ditt bidrag....

Eg gleder meg til å dra rundt i bloggverden på besøk, dere er så utrolig flinke alle sammen!!!

6 kommentarer:

Guro sa...

Wow for et tøft kort du har laget her! Herlig skisse :-D
Ha en fin påske.
Klem Guro

Anne Bente sa...

åh..... denne var bare såååå herlig
rigtig god påske.

WencheP sa...

Stilig kort! Likte motivet veldig godt!

Marianne sa...

Kjempefint kort - koselig motiv og fint pyntet. Enkle kort er like «virkningsfulle» som de med mye stæsj på - bare de blir laget så flott som du gjør det. :)
Ha en fortsatt fin dag!
♥ Sakkalo ♥

Anne sa...

Takk for kommentar på kortet jeg deltar med:)
Kjekt å kunne delta på utfordringen!
Fint kort du har laget som inspirasjon :)

Hege-Annie Simonsen sa...

Takk for kommentaren på mitt bidrag til denne utfordringen - mitt aller første kort til Nordsalten Hobbyklubbs utfordringer.

Kortet ditt er kjempefint! Så artig med alle de knappene. Ha en fin torsdag!

Hege