tirsdag 8. desember 2009

7. dag i feiringen hos StampARTic...


StampARTics 7. dag i fødselsdagsfeiringen sin skal de kåre årets kort...man skal da velge et kort man har laget det siste året som man er veldig fornøyd med på en eller annen måte (eller som de sier selv: Det kan være ditt vakreste kort, et kort som betyr noe ekstra for deg, en spesiell stemning du hadde da du laget kortet, en spesiell mottager av kortet), og notere ned grunnen.
Siden eg er ganske ny på denne fronten har eg ikke laget så mange kort, men har noen eg er ekstra fornøyd med...blant annet dette eg har valgt. Eg hadde bare dette på plass med en gang eg såg oppgaven hos Secret Crafter Saturday Challenge, hvor eg deltok med dette kortet... Det er et kort som er rent og harmonisk, og uten for mye stæsj...føler det kan falle i smak hos flere grupper enn bare meg... Så gjenstår det jo å se det da... ;)

Ingen kommentarer: