lørdag 18. november 2017

Dinglete jul...


Ja, dere...nå er vi komt et godt stykke ut i november og man må tenke litt mot jul.

Det gjorde iallefall eg når eg brukte skissen fra
som du ser under her

 Og resultatet ble slik:


Har brukt utklippsbilder som eg har klippet ut, to forskjellige varianter.
Superherlige og de gjør julekortet litt lekent :-)



Synes du skissen var fin og du vil lage noe med den, stikk innom
 Sketch Saturday bloggen og få både mer inspirasjon og lever et bidrag ;-)

Vil være med på utfordringen til:
Kreativ Scrapping: Jul i rødt eller blått

Da ønsker eg dåke alle en kreativ helg!!


2 kommentarer:

Inger Marie sa...

Så flott kort
Takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping
DT Inger Marie

Sol sa...

Hærlige kort! Jeg liker dine dinglete venner!.. Nydelig Fargelegging og Flotte fargevalg.. Den Gullkula ser virkelig shiny ut!.