fredag 16. juni 2017

Bruke forskjellige ting...


Midten av juni allerede dere!! Tiden flyr altså...

Det er også tid for ny utfordring inne hos Kort`O`Mania, og denne
gangen er oppgaven

Bruk av forskjellige ting

Her kan du utfordre deg selv til å bruke noe du gjerne ikke bruker så ofte, eller
du kan bruke tingene du er god på å bruke. 
Det kan være perler/bling, blomster, bånd, metall, glitter...rett og slett alt!!

I mitt bidrag har eg brukt fjær, sånn bling-blomst, vanlige blomster og perler. Det er ting eg ofte bruker på mine kreative prosjekter, spesielt blomster og perler ;)


Kortet var et bestillingskort til en av vårens flotte konfirmanter,
og mottakeren bli godt fornøyd!


Valget ble et staffelikort. 
De blir skikkelig fine på gavebordet!!


Konfirmanten er glad i trening og eg fant en silhuett treningsstripe som eg synes passa så
godt til det tema. Har også putta inn noen fotballer hist og her, siden jenta er 
ganske fotballinteressert også :)

Vil du ha mer inspirasjon for hva du kan bruke på et kreativt prosjekt, kan du ta turen
inn til Kort`O`Mania og kikke der hva de andre DT-jentene har laget ;)

Da gjenstår det bare å ønske dåke en flott og kreativ helg!!


Ingen kommentarer: