mandag 17. april 2017

Til Konfirmanten...


Vi har komt til midten av april, og det nærmer seg med stormskritt
tiden for konfirmasjoner...
og det er tema for utfordringen inne hos Kort`O`Mania denne gangen.

Kanskje det er du som blir den heldige vinneren av en premie fra
Wild Orchid Craft??

Mitt inspirasjonsbidrag denne gangen, ser slik ut:


Et bestillingskort til en konfirmant i mai,
som spiller håndball og liker hester.


Det er også pengelomme, etter ønske fra min svigerinne som bestilte kortet.


Lilla var ønsket, siden konfirmanten liker veldig godt den fargen.

Håper du fikk litt inspirasjon til å sette igang med konfekortene.
Det er iallefall bare å hive seg med inne hos Kort`O`Mania, der finner du også 
mer inspirasjon ;)

Eg blir med på utfordringen hos:
- kaBoks: #12 - Konfirmasjon
- Kreativ Scrapping: #4 - Konfirmasjon/baby
- Papirdesign: Aprilutfordringen - Konfirmasjon
- Papirlosjen: #4 - Bruk minst ett bilde

Da gjenstår det bare å ønske dere alle en kreativ uke :)



5 kommentarer:

Synnøve Aakvik sa...

Et nydelig kort som jeg er sikker på faller helt i smak! Likte spesielt godt harmonien i kortet.
Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring #bruk et bilde
Klem fra DT-Synnøve

Anita Sæterdal sa...

Det er alltid så kjekt når kortet speiler interessen til mottaker, eg likte veldig godt dette kortet. - Takk for at du deltar hos Papirlosjen- klem DT Anita

Gitte sa...

Smukt kort og så flot pyntet. Tak for din deltagelse i KaBoks' udfordringen. Hilsen DT Gitte

Torill sa...

Så stilig!
Likte så godt at du har pyntet på alle sidene! Det sliter jeg med, så jeg blir litt imponert når jeg ser slike flotte kort Tusen takk for at du ble med på utfordringen vår hos Papirdesign!

Ovedia Therese sa...

Kjempeflott konfirmasjonskort med flotte detaljer. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring. DT Ovedia Therese