torsdag 16. mars 2017

Herrekort...


Vi er komt midt i mars, og det er klart for ny utfordring hos

Denne gangen vil vi se Herrekort.

Eg har laget en gaveeske til en ungdom som skal konfirmere seg nå i vår.
Synes denne esken var veldig kjekk å lage, og ikke minst veldig grei om man skal gi penger.


Man trekker i knotten for å få opp skuffen.


Slik ser kortet ut når det er åpent. Noen velger å lage et eget kort som puttes nedi skuffen,
men eg laget et skrivefelt .
Har festet en snor som pengene kan festes til.


Håper dere ble litt inspirert til å lage et prosjekt til en gutt/mann.
I bloggen til Kort`O`Mania finner du også mer inspirasjon :)
Hiv deg med HER. 

Har lyst å være med på:

og


Ha en flott kreativ ukeslutt!! 
Eg skal dessverre ikke være kreativ denne helgen, for eg tar meg nemlig en tur til Svalbard istedet ;)
Ha en flott helg!!

4 kommentarer:

pia iris sa...

Dette var et gjennomført tøft kort.
Tøffe farger. Likte det veldig godt 😊
Takk for ditt bidrag til Hobbygarasjen. Pia

Jorunn`s scrapperier sa...

Kjempeflott eske og fine papirer du har brukt.
Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no
DT Jorunn Elin

Hege sa...

Så flott gaveeske!
Liker veldig godt valg av både papir og detaljer.
Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Katrine E. Bråten sa...

Så tøff gaveeske!
Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

DT-Katrine