mandag 6. august 2012

Kakeboks til bryllup og en tøff jente...


En travel uke og et par travle helger er unnagjort, så nå er det tid for en god uke med bare avslapning før det nærmer seg jobb igjen.
Iløpet av denne uken har det kommet ut noen utfordringer i bloggene hvor jeg er med i DT-teamene, og nå får du litt info om dem og litt inspirasjon til å delta...

Først til Nordsalten Hobbyklubb, som 1.august (på minste snuppa sin 3-årsdag) kom med denne utfordringen:

Alt er lov!!

Det er vel en grei utfordring å starte med nå på sensommeren...
Vi i teamet har fått Saturated Canary som sponsor, og fikk hvert vårt motiv å jobbe med
(jeg klarte å ødelegge mitt under fargelegging og tom for blekk i printeren, fikk jeg ikke laget nytt :( )

Inspirasjonsbidraget mitt er en kakeboks (oppskriften har eg funnet HER) til et nabopar som giftet seg i helgen.

Gratulerer Benedicte og Endre!!
Vi andre naboer gikk sammen om en gavesjekk og dette ble innpakningen:


Ble godt fornøyd med denne og naboene var også det...
På toppen festet eg et eggeglass over en blomst og en hjertecharm med sløyfe på...


Kortet oppi kan man vippe rundt og inni står det hvem gaven er fra.
Sjekken har eg festet med litt seem-binding-bånd, som fikk en pyntenål og et lite hjerte på...


Ønsker du å være med på Alt er lov-utfordringen, så stikk innom i bloggen til

Så over til Sketch Saturday, som på lørdagen kom med en ny flott skisse.
Denne gangen er premien fra Kenny K, og vi fikk motiver derfra å jobbe med.
Mitt bidrag ble slik:


Et tøft jentekort! (litt dårlig bilde, da det ble et mobil-bilde)
Skissen kommer her:


Stikk innom Sketch Saturday om du vil være med på utfordringen der...


Vel, da var det bare å hive seg med mens eg ønsker dere alle en strålende dag!!
Den skal nytes her siden det er deilig sol og bra temperatur!
Kreativ kan eg være i kveld :)





2 kommentarer:

Lene sa...

Det var en lekker kake Gro. På Øslandet regner det bøtter. Nyt godværet der du er. God klem til deg.

Anna Irene sa...

Som vanlig stilig.