søndag 1. april 2012

Påske...


Da er vi jammen meg komt i påskeuka...og mange har fri og tid til
å være kreative. Er ikke det deilig da??

Da passer det jo gjerne at Nordsalten Hobbyklubb kommer ut med en ny
utfordring, nemlig:

Vintage påske

Eg har laget et bidrag som eg ble godt fornøyd med, bare se her:


Synes fargene ble så flotte sammen...


Motivet er et av mine første stempler fra Lili of the Valley, som eg
faktisk har tusjet med tusjene mine etter gammalt :)
Kjekt å kunne bytte litt på det ;)

Ta turen innom Nordsalten Hobbyklubb om du vil finne mer flott påskeinspirasjon...

Da er det bare for meg å ønske dere alle en riktig god og kreativ påske!!

4 kommentarer:

Åse-May sa...

Kjempenydeligt Kort.......:):)

Pauline sa...

Kjempekoselig og flott påskekort!!
Riktig god og kreativ påske til deg! :-)

Anna eline sa...

Åååååå, hvor flink du er... Nyyydelig..Du er en mester altså..;-) Klem

WencheP sa...

For et vidunderlig herlig kort med et kjempekoselig motiv! Så flott og herlig pyntet....

God påske!

-Wenche