onsdag 1. juni 2011

Scarp`a`longs utfordring nummer 6...

Da er vi kommet til juni, og en ny utfordring hos Scrap`a`long.


Utfordring nummer 6 kommer til å vare ut juli måned, altså 2 måneder,
på grunn av ferietid og slikt...


Men vi håper jo likevel at dere har lyst å lage noe flott til oss,
så vi kan kose oss med i sommer...


Utfordringen denne gangen heter:


Vannteknikk


Mitt bidrag ser du her:




Eg har brukt denne tutorialen på tagsene eg har puttet bak bildet her.

Eg har også puttet osteklut i kaffebad, men ble ikke helt fornøyd med den...

luktet bare masse kaffe!!


Og når eg var i gang, lagde eg like så godt et par til i en annen farge...
koste meg når eg holdt på med dette på Søftelands-treffet...


Så kan du jo stikke innom Scrap`a`long bloggen for å finne andre teknikker som kan brukes og se hva de andre flinke jentene har laget for å inspirere.


Samtidig kan du jo se hva du kan vinne fra


som er juni og julis sponsor...


Og hvis du tror vi kommer til å ta helt ferie...er det helt feil,

så det er bare å følge med... ;)


Ingen kommentarer: