tirsdag 1. juni 2010

Utfordring #8 hos Nordsalten Hobbyklubb...

Da var det klart for nok en utfordring hos Nordsalten Hobbyklubb.
Utfordring #8 heter Flower Power,
der vi vil se blomster, og gjerne masse blomster...
Vi i DT har vært så heldige å blitt sponset med gaver fra
som vi skulle bruke til denne utfordringen.
Wild Orchid Craft har utrolig mye fint innen blomster, blader, blonder og slikt som kan brukes til scrapping, det er bare å ta turen inn til de for å se...
For å se hva de andre jentene i DT har laget med gavene vi fikk, må du klikke deg inn HER
Mitt første bidrag kommer her:
Et dåpskort til jente...med masse rosa blomster fra Wild Orchid Craft
Mitt andre bidrag kommer her:
Tekststempel fra Stempelglede...

Stempeltekst fra North Star Stamp...

En flaskeskjuler...
Mal til denne fant jeg i aprilnummeret til Ett Trykk...
Så da er det bare å hive seg på Flower Power-utfordringen,
og gå løs med blomster på prosjektet ditt...
Lykke til!!



8 kommentarer:

Gunn-Elin sa...

WOW!!! Så masse flott du har laget :)
Er selvfølgelig følger nå :)

Unknown sa...

Kjempefint kort og flaskeskjuler :D

Anne sa...

Disse var jo kjempevakre. :)

WencheP sa...

Dette er skikkelig lekkert! Blomster i massevis. Flinka!

Renate Røverdatter sa...

Steike så mye fint! Må si jeg er glad jeg har oppdaget bloggen din:)

Marianne sa...

Lekkert! Og så godt å se at det var flere enn meg som ikke klarte å begrense seg til ett kort. :)
Synes motivet på dåpskortet er nydelig - og du fargelegger så flott!
♥ Marianne

Hege sa...

Her var det mange flotte kort. Skikkelig flink er du.

Anna Irene sa...

Den var bare kjempe fin.....takk for sist det var kjekt. Anna