torsdag 6. mai 2010

Et bestillingskort...

Fikk en bestilling på et kort til en dame som fyller 50 år. Ingen andre kriterier, så her var det bare å slå seg løs... =)
Resultatet ser dere her:

Har brukt papirer fra Kaisercraft og tror det var Adornit (det grønne i bunn...) i tillegg til to lilla Bazzill...

Motivet er hentet fra internettet, og blomstene er fra Wild Orchid Craft...
Halvperler er også brukt...

Innsiden er laget lik som framsiden, eneste forskjell er at eg har byttet hjørne på
metallpynten fra Kort & Godt Hobby...
Metallpynt i hjørnet gjør seg veldig syns eg...
Teksten er fra North Star Stamp...

Baksiden på kortet...denne er også lik de andre sidene, men den ovale rundingen er hakket mindre enn de andre. Inni der har eg stemplet med mitt personlige stempel..
Damen som bestilte kortet var meget fornøyd,
og eg håper damen er jubilant også blir fornøyd!!


1 kommentar:

Guro sa...

Dette var nydelig :-) Kjempeflott pyntet og så gjennomført på alle sider også, en fryd å titte innom :-D
Ha en fin kveld!
Klem Guro