mandag 5. desember 2011

60-års jubilant...

Da var snøen kommet hit til oss i vest også, og det er så koselig å sitte inne og
se ut på alt det hvite...
Nå vil eg vise et kort eg laget til en kollega som skulle i 60-årsdag forrige helg.
Da ble det et easel-card, eller staffeli-kort som det heter på fint.

Kollegaen min var storfornøyd :)
ble godt fornøyd med resultatet selv også :)

Her ser dere resultatet:



Har lyst å legge dette kortet inn som bidrag på disse utfordringene:

Cute Card Thursday: It`s just a number
og
Wild Orchid Craft: Easel card


Tusen takk for alle de fine kommentarene dere gi meg, det setter eg stooor pris på :)
Da gjenstår bare å ønske dere en riktig god kveld videre!!



8 kommentarer:

Lene sa...

Et nydelig kort,Plundis. Flotte farger og lekkert pyntet. Skjønner godt at kollegaen din ble fornøyd med dette:)Klem, Lene

Anne sa...

Åh, wooow! Dette var utroolig vakkert!
Syns du har fått så fine farger, kontraster og overganger her, og bildet, perlene og blondene er skikkelig flotte. Nydelig blomsteroppsett også.

Klem, Anne.

Mynnette sa...

Oh my word, this is absolutely stunningly AMAZING!!! LOVE the monochromatic color scheme--it's perfect. Such a fabulous card!!!

Tuppenshobbyblogg sa...

Ikke rart at dere ble fornøyd for dette kortet var helt nydelig.Nydelig pyntet,flotte farger og oppsett.Likte det veldig godt jeg også, ;o)
Klem Kjersti

Malin ~ Lillpiga sa...

Tack för att du är med i vår utfordring på WOC! Du har gjort ett helt fantastiskt kort! :)

Klem Malin

Sylvia sa...

Noe sååå lekkert:-))
Delikat pyntet i nydelige farger!!

Deb sa...

absolutely beautiful, love the vintage look!
Many thanks for joining in the Cute Card Thursday Challenge this week!
have a fabulous, creative day, Debxx

Åse-May sa...

Kjempelekkert kort i nydelige farger.....:)